Kokios komunikacijos reikia verslui?

Žvilgtelėjus į antraštę galima trumpai ir aiškiai atsakyti, kokios komunikacijos reikia verslui. Vis dėlto vėliau imama suprasti, jog kelių žodžių čia nepakanka. Kelių sakinių irgi negana.

Reikia kokybiškos komunikacijos? Įtaigios? Sklandžios? Be abejo. Bet ir tai dar ne viskas. Pavyzdžiui, viešieji ryšiai, rinkodaros paslaugos – lyg ir panašu, bet anaiptol ne tas pats. Tačiau šiuos dalykus vienija poreikis. Poreikis, kad verslas augtų, klestėtų.

Daug kas prasideda nuo vieno klausimo. Ar jūsų verslas turi sielą? Jei ne, reikia ją „įpūsti“. Tarkime, jei automobilių gamintojas naują modelį pristatytų šitaip: „Dar viena nauja mašina už neblogą kainą.“ Ką tai rodytų? Ar sudomintų? Nieko nerodytų, beveik nieko nereikštų. Panašiai kalbėtina apie restoraną, kuris siūlo tiesiog „keletą patiekalų“.

Reikalinga prasmė. Įsimintinumas. Ir dar daug punktų sąraše, kurį pildome galvodami, kaip pristatyti prekes ir paslaugas.

Kokia komunikacija yra reikalinga ir gali labai praversti verslui, atsakytų BlackFlorence.com. Nes tai komunikacijos agentūra. Ar kažkas panašaus. Tiksliau, tai yra nestandartinės rinkodaros paslaugos. O šitai aktualu tiek mažesnėms, tiek didesnėms įmonėms, siekiančioms, dirbančioms ir besitikinčioms gero rezultato.

O rezultato link – nemažai uždavinių. Pavyzdžiui, skambus žodis marketingas. Tai nėra vienas veiksmas, vieną dieną trunkantis darbas ar pan. Tai nuoseklus procesas, susidedantis iš įvairių dalykų. Nuošalyje nelieka tokios sąvokos ir veiksmai kaip pozicionavimas. Dėmesys itin krypsta į logotipų kūrimą. Ir tai tik maža dalis didžiulio diskurso, kuris nuo prekių ir paslaugų pristatymo tiesiog neatsiejamas.

Neatsiejama ir patirtis, žinomų prekių ženklų įsimintinumas. Tarkime, pamatę kokio automobilio logotipą iškart žinome, kas tai. Nereikia aiškinti, kokia kompanija naudoja prakąstą obuolį, koks greitojo maisto restoranų tinklas pasitelkęs geltoną m raidę. Nereikia aiškinti ir apie pavadinimus. Nes jie tapę ikonomis, yra kuo puikiausiai pažįstami.

Jeigu jums rūpi, kad kompanija nebūtų blanki, marketingas, viešieji ryšiai tampa labai svarbūs. Tačiau be profesionalių įžvalgų, be patirties ir kruopštumo, be inovatyvumo vargu ar pavyks apsieiti. Nes galima dėti gausybę pastangų, bet jos ne visada atsiperka. Todėl ir verta kreiptis į Black Florence, kad komunikabilumas reikštų tai, kas teigiama, kas duoda naudos.

Galima palinkėti, kad kiekvienas dėl firmos gerovės daromas darbas leistų priartėti prie fortūnos. Kita vertus, sunku pasakyti, koks tos fortūnos vaidmuo. Kartais atrodo, kad sėkmė ir pastangos – visiškai atskiros temos. O kartais kaip tik priešingai.

Nepaisant daugybės klausimų ir įžvalgų, aktualu paminėti dar kai ką. Dar vieną – papildomą – aspektą, be kurio lengviau bankrutuoti, nei ką nors pasiekti. Tai pinigų NEšvaistymas. Profesionalai pataria: nešvaistykite pinigų. Rinkitės kokybiškas paslaugas, kad netektų mokėti du kartus. Ir kad nauda bei fortūna išties ateitų.