Jei išblėso noras sveikai gyventi

Smartonly

Galbūt jau kurį laiką laikotės subalansuotos mitybos ir tinkamo sportinio režimo? Tačiau jums tampa vis sudėtingiau nenukrypti nuo savo kelio ir nenusižengti pagrindiniams sveikos gyvensenos principams? Su tokia situacija susiduria pakankamai didelė dalis žmonių, todėl svarbu žinoti kelias aktualias detales, kuriomis šį kartą pasidalins Smartonly.eu – sportui ir sveikatingumui skirtų technologinių prietaisų profesionalai.

Save vertinkite teigiamai

Daugybė žmonių rankas nuleidžia dėl vienos labai dažnos priežasties – jie save vertina labai prastai. Tokios neigiamos mintys neleidžia užtikrintai judėti pirmyn, sistemingai siekiant užsibrėžto tikslo. Be to, tai gali pastūmėti į savidestrukciją. Trumpiau tariant, tuomet, kai žmonės nevertina savęs teigiamai, įprastai nesaugo ir savo sveikatos, t.y. daro visą tai, kas yra žalinga ir neigiama. Tarp tokių neigiamų pasirinkimų būna rūkymas, persivalgymas, alkoholis ir kt. Todėl būtina pradėti pasitikėti savimi ir pagaliau save pamilti. Žinoma, galite būti girdėję aplinkinius kalbant, kad vienas ar kitas žmogus yra pernelyg save įsimylėjęs (tai traktuojant kaip neigiamą aspektą), tačiau ar tikrai savęs vertinimas ir meilė sau yra blogai? Akivaizdu, kad atsakymas yra neigiamas.

Pergalvokite savo tikslą

Tikslas yra vienas iš svarbiausių motyvatorių. Jei jūs neturėsite konkretaus ir apibrėžto tikslo, jums bus labai sudėtinga nesustoti pusiaukelėje. Be to, svarbu, kad jūsų tikslas būtų realus, t.y. iš tikrųjų pasiekiamas. Jei jis bus per daug sudėtingas, vėlgi galite palūžti. Todėl pergalvokite savo pagrindinius tikslus. Įvertinkite juos ir nuspręskite ar jie yra teisingi. Jei ne – pakoreguokite juos ir toliau judėkite pirmyn.

Supraskite, kad įtakoja persivalgymą

Kiekvienas žmogus yra labai skirtingas, todėl ir persivalgymas pasireiškia dėl skirtingų priežasčių. Vieni daug valgo tuomet, kai įtemptai dirba ir patiria didelį stresą. Tuo tarpu kiti priešingai – persivalgo tuomet, kai ilsisi ir ramiai leidžia laiką. Be to, reikia suprasti, kokie maisto produktai dar labiau skatina jūsų apetitą. Pavyzdžiui, jei dažnai iki šiol užkandžiaudavote įvairiais angliavandeniais, natūralu, kad norėdavote dar daugiau valgyti. Ir nors tai tik vienas iš daugelio galimų pavyzdžių, jis puikiai atspindi tikrąją situaciją.

Atlikite nedidelius ir paprastus pakeitimus

Jei norite pakoreguoti savo mitybą, paversdami ją sveikesne, geriausia tai daryti palaipsniui. Tokiu atveju nesukelsite didelio streso sau ir savo organizmui. Tai reiškia, kad nedideli ir paprasti pakeitimai jūsų kasdienėje mityboje padės palaipsniui suformuoti tinkamą ir subalansuotą mitybą. Be to, tokiu atveju lengviau įsisavinsite tai, kas yra svarbu sveikesniam mitybos racionui.

Niekada nebūkite alkani

Neleiskite sau badauti ir būti alkaniems. Tuomet, kai jaučiame didelį alkį, didėja rizika persivalgyti. Be to, jei ilgą laiką nevalgysite, o tuomet suvalgysite didelę maisto porciją, organizmas, iki tol patyręs didelį stresą, didesnę dalį maisto įsisavins paversdamas riebalais (tokiu būdu apsisaugodamas ateityje). Todėl kur kas geriau per dieną valgyti penkis ar šešis kartus nedidelėmis porcijomis.

Supraskite, kad pokyčiams reikia laiko

Negalvokite, kad tobulas kūno linijas pasieksite per vieną dieną. Taip pat nereikėtų manyti, kad jūsų kilogramai drastiškai kris su kiekviena diena. Toks požiūris yra neteisingas. Turite suprasti, kad svorį priaugote taip pat ne per vieną dieną, todėl jo atsikratymui reikia laiko. Jei link tikslo judėsite neskubėdami ir užtikrintai, tikrai pasieksite norimą rezultatą.

Daugiau judėkite

Jei jūsų darbas yra sėdimas ir į darbą ir iš jo važiuojate automobiliu, galbūt vertėtų į savo dienotvarkę įtraukti daugiau fizinio aktyvumo? Ką manote apie keliavimą į darbą pėstute? Tai būtų puiki kardio treniruotė.